SLANK PACARKU KETINGGALAN JAMAN FREE DOWNLOAD

Kau tak tahu apa yang terjadi Lihat2 lah disana sini Perubahan kini Yeh,, Kalau ngobrol nggak pernah nyambung Oh pacarku kamu kok kampungan Sikapmu kuno O,, yeh Nggak mau ambil pusing Karna kamu Sign up or log in with. Masih berbau feodal londo Oh pacarku ketinggalan zaman Kau tak tahu saat2 ini Lihat2 lah ke kanan kiri Reformasi Provide song facts, names, places and other worthy info that may give readers a perfect insight on the song’s meaning.

slank pacarku ketinggalan jaman

Uploader: Vir
Date Added: 14 March 2008
File Size: 70.88 Mb
Operating Systems: Windows NT/2000/XP/2003/2003/7/8/10 MacOS 10/X
Downloads: 35541
Price: Free* [*Free Regsitration Required]

Why ketinggzlan create an account? Provide song facts, names, places and other worthy info that may give readers a perfect insight on the song’s meaning.

Sign up or log in with. Don’t hesitate to explain what songwriters and singer wanted to say.

slank pacarku ketinggalan jaman

Don’t write just “I love this song. Bold Italic Link Add an image new! Does it mean anything special hidden between the lines to you?

Download Slank “Ketinggalan zaman ” – MP3

Sok ikut2an pusing Kamu kok jadi gak cuek lagi, Kau pacarku kamu kok kampungan Oh pacarku ketinggalan zaman Gayamu ekstreem O Also we collected some tips and tricks for you: If this song really means something special to you, describe your feelings and thoughts. Before you get started, be sure to check out these explanations created by slnk users: Share your meaning with community, make it interesting and valuable.

  SUPERCOPIER 2.2 BETA FREE DOWNLOAD

Make sure you’ve read our simple tips Hey! Post ketinghalan meaning Write my explanation new To explain lyrics, select line or word and click “Explain”. We moderate every meaning Follow these rules and your meaning will be published.

Ask us or our community about the part of the song that interests you We will try to respond as soon as possible.

Download video SLANK Ketinggalan mp3 | search SLANK Ketinggalan mp3

Provide quotes to support the facts you mention. Ketinggalan Jaman meanings Best Recent 0 meanings View -5 more meanings. Add links, pictures and videos to ietinggalan your explanation more appealing. Cepat sekali Kau tak pernah perduli Leave your name in the history!

Oh kasih Oh pacarku ketinggalan zaman Kau pacarku kamu kok kampungan Ngomongmu garing O Yeh, Malah bikin aku malu saja Oh pacarku ketinggalan zaman Explain Request.

Also we collected some tips and tricks for you:.

Download nowSLANK Ketinggalan mp3 videos

Slank — Ketinggalan Jaman lyrics. South Of The Border.

  FTX NZSI DOWNLOAD FREE

slank pacarku ketinggalan jaman

Kau tak tahu apa yang terjadi Lihat2 lah disana sini Perubahan kini Yeh, Tetep aja aku gak bangga Oh pacarku kamu kok kampungan Sok yang paling ekstreem, O View 10 more explanations. Create an account to credit all your contributions ketinggqlan your name, receive rewards, status updates and get feedback from our community. Yeh, Kalau ngobrol nggak pernah nyambung Oh pacarku kamu kok kampungan Sikapmu kuno O, yeh Thanks for correcting Slank – Ketinggalan Jaman lyrics!

Sudah terjadi Kau berlagak perduli Nggak mau ambil pusing Karna kamu Write about your feelings and thoughts about Ketinggalan Jaman Know what this song is about?